ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
AKÉ SÚ VAŠE PRAVIDLÁ VRÁTENIA?
Tovar môžete vrátiť na webovej stránke z akéhokoľvek dôvodu do 90 dní od pôvodného dátumu nákupu. Vrátené zásielky musia byť nenosené a nepoškodené s originálom účtenky alebo baliaceho listu, aby vám bola vrátená plná suma prostredníctvom pôvodného spôsobu platby (vrátane služby PayPal).*
Vrátenie tovaru bez pôvodného potvrdenia o predaji alebo dodacieho listu je potrebné vrátiť s platným preukazom totožnosti a bude im pridelený kredit na tovar, ktorý sa rovná aktuálnej predajnej cene. Môžeme obmedziť počet povolených vrátení bez originálneho potvrdenia o predaji alebo prepravnej faktúry.
Vrátenie s darčekovým potvrdením bude vystavené ako dobropis alebo dokonca výmena tovaru. V prípade vrátenia alebo výmeny na tejto webovej lokalite budú všetky pripísané prostriedky automaticky vyplatené pôvodným spôsobom platby.
Vrátený tovar zakúpený s akýmikoľvek odmenami alebo ponukami bude vrátený iba konečná cena nákupu. Odmeny a ponuky nebudú opätovne vydané ani pripísané, s výnimkou výmen uskutočnených v ten istý deň nákupu.
Po prijatí produktu počkajte 7 až 10 pracovných dní na spracovanie vášho vrátenia a pripísanie prostriedkov na váš pôvodný spôsob platby.
Vyhradzujeme si právo obmedziť vrátenie alebo výmenu bez ohľadu na potvrdenie.
PLATÍ SA POPLATOK ZA VRÁTENIE?
Pre našich členov je spiatočná doprava zadarmo. Pre všetkých ostatných zákazníkov, ak použijete náš predplatený štítok na vrátenie tovaru, budú náklady na spätnú prepravu ľubovoľného počtu položiek odpočítané z vašej refundácie.
MÔŽEM VYMENIŤ POLOŽKU?
Výmeny môžu byť spracované iba v prípade, že si želáte kúpiť rovnakú položku v inej veľkosti alebo farbe. Ak by ste chceli vymeniť za iný tovar, postupujte podľa postupu vrátenia a zadajte novú objednávku.
Ak sa rozhodnete vymeniť položku na online portáli, vymenená položka vám bude odoslaná, keď budeme mať potvrdenie, že vaša výmena bola vrátená. Po odoslaní novej položky vám nebude účtované poštovné a dostanete potvrdenie s informáciami o sledovaní zásielky. Náš predplatený štítok akceptovaný vo väčšine oblastí.
Ak vymenený tovar nevrátite nenosený, v pôvodnom obale a spolu s originálnym pokladničným dokladom alebo faktúrou za odoslanie, bude vám účtovaný pôvodný nákup aj výmena.
NEMÁTE ÚČETNÍK?
Vrátenie tovaru bez pôvodného potvrdenia o predaji alebo dodacieho listu je potrebné vrátiť s platným preukazom totožnosti a bude im pridelený kredit na tovar, ktorý sa rovná aktuálnej predajnej cene. Môžeme obmedziť počet povolených vrátení bez originálneho potvrdenia o predaji alebo prepravnej faktúry.
ZMEŠKAJTE OKNO VRÁTENIA ALEBO VÝMENY?
Vrátenie tovaru po 90 dňoch s originálnym potvrdením o predaji alebo faktúrou za odoslanie bude vystavené ako tovarový kredit bez ohľadu na pôvodnú formu platby.
Výmeny uskutočnené po 60 dňoch budú vystavené na tovarový kredit za akýkoľvek dlžný rozdiel.
AKO SPRACOVAŤ VRÁTENIE, AK SOM ZAPLATILO PROSTREDNÍCTVOM PAYPAL, VENMO, AFTERPAY atď.?
Ak bola celá suma vášho nákupu uskutočnená prostredníctvom služby PayPal, vaša refundácia bude pripísaná na spôsob platby uskutočnený službou PayPal